sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


GiveAway: Beautifully Blog by Hanaa' Daud



Syarat-Syarat Penyertaan
1. Berwarganegara Malaysia.
2. Berjantina lelaki dan perempuan.
3. Mempunyai facebook dan blog.
Syarat-Syarat
1. Follow blog | HANAA' DAUD | *wajib
2. Klik entry INI untuk membantu Hanaa'. *sunat (kalau boleh, bantulah ya)
3. Like/Follow/Tekan para sponsor.
4. GiveAway ini akan tamat jika melebihi atau tepat 200 peserta join.
5. Pemenang dipilih oleh saya sendiri.
Cara-Cara
1. Buat satu entry yang bertajuk "GiveAway: Beautifully Blog by Hanaa' Daud"
2. Letak banner cute diatas dan backlinkkan ke entry ini.
3. Tulis di entry itu : GiveAway ini akan tamat jika melebihi atau tepat 200 peserta join.
4. Tag 2 orang rakan blogger atau lebih dan pastikan mereka tahu.
5. Copy link entry tersebut dan pastekan di ruangan komen dibawah, tempat lain seperti shoutbox tidak diterima. Bukan link blog.

saya dah follow blog adik hanna : nama saya Iffah Syafiqah Bt Mohd Ridzal
rakan blogger yang di tag : semua follower saya
saya harap saya boleh dapat semua hadiah itu (kalau boleh la)
tekan/like/follow sponsor : saya tekan semua sponsor